2008.09.05.
22:33

Írta: Csakazértis

Swedish House Mafia

 Milyen jó, hogy nyáron rászoktam a BBC Radio 1-ra!!! Mivel péntekenként Pete Tongnak van műsora, egyértelmű, hogy leülök, és meghallgatom. Így történt ma is. Annyi különbséggel, hogy 1 óra után (a műsor 2 órás) bejelent vmit: jövő héten a Swedish House Mafia lesz a vendég!!! Szóval megvan a jövő pénteki program...

 De miért is az SHM? Az Axwell és Eric Prydz által megálmodott formációhoz csatlakozott Steve Angello és Sebastian Ingrosso (mind svéd, de a szülők több nemzetségből valók), és robbant be a köztudatba a Swedish House Mafia. Ismerőseim jelentős része, mondjuk 90%-a életében nem hallott róluk (pedig biztos hallották a Tell me why-t vagy a Call on me-t a rádióban nemegyszer)!!!

 Azt hogy én hogy ismertem meg a közben három taggal hatalmas bulikat szervező svéd maffiózókat jó kérdés. Prydz és Axwell munkáit, amiket a magyar rádiók és zenecsatornák játszottak nagyon szerettem. Axwell élettel teli alkotásai és Prydz kissé misztikus dallamai megragadtak emlékezetemben. Azt, hogy Angello-t és Ingrosso-t hol hallottam először nem tudom... De még gondolkozok rajta! És hogy milyen, amikor Axwell, Angello és Ingrosso együtt csinálja a bulit? Szerintem frenetikus! Egyszer mindenkinek áldoznia kell egy órát arra, hogy meghallgassa őket, mert szerintem nagyon is megéri!!!

 

Szólj hozzá!

Címkék: pete tong axwell sebastian ingrosso swedish house mafia the essential selection steve angello

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr33650515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása