2008.12.14.
21:42

Írta: Csakazértis

Az év vicce

 Most komolyan!!! Paris Hilton azt állítja, nem olyan buta, mint amilyenek gondolják. A valóságshowjában is csak megjátszotta magát - írja a news.com.au.

 "Nagyon intelligens vagyok. Képes vagyok mindenre. Én vagyok az élő bizonyíték arra, hogy a szőkék nem buták" - mondta Paris. Szerinte úgy vészelhetjük át leghamarabb a gazdasági válságot, ha vidám színeket viselünk (??? - hol is van a logika... jaj Paris nem csalódtam benned:))

 A szőke híresség abban is meg van győződve, hogy a férfiak nem a pénze és a külseje, hanem a személyisége miatt vonzódnak hozzá. Szép álom Paris...

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: celeb humor híresség paris hilton

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr53823178

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: rap instrumentals 2018.09.11. 07:41:21

John deere h cksler f r ls 09 - Oxycontin 30 mil

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása