2008.12.31.
22:57

Írta: Csakazértis

Lambada

 Ki ne hallotta még életében legalább egyszer a Lambadát???

 Igaz, én pont abban az évben születtem, amikor ez a szám végigsöpört az egész világon. Ma meg is mondta nekem apu, hogy már csak ezért se táncolhatott velem már akkor erre a számra (így maradt anyu unokahúga).

 Ha az ember nem tud mit kezdeni magával, akkor tényleg nincs más, elő kell kotorni valamit: régi lemezeket, kazettákat, vagy videókat. Így került elő a Kaoma. Nem sok számot ismertem tőlük, de amit igen, azt nagyon szerettem/szeretem. Már csak azért is, mert szeretek táncolni, és erre lehet.

 A francia Kaoma mondhatjuk 1989-ben élte fénykorát, amikor ugye a Lambadával népszerűvé váltak.

 Van egy barátnőm, aki szintén '89-es, és ő világosan emlékszik, hogy mikor kicsi volt, már akkor erre táncolt. El tudom őt képzelni. Azóta is az egyik kedvenc száma. Ahogy nekem is...

1 komment

Címkék: zene video latin videó music videoklip videóklip lambada kaoma

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr72850969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanócfiú 2009.01.09. 20:54:31

Hát igen. Régi dallam, de fülébe cseng az embernek.
süti beállítások módosítása