2009.01.18.
17:48

Írta: Csakazértis

Dancefloor Chart

 Végre, ismét nézhetem a kedvenc chartomat! Eddig ugyanis nem tehettem. Az ok nagyon egyszerű volt: lett magyar MTV, és ezt a műsort nem hozták át azonnal az MTV Europe műsorlistájából. De mostantól újra nézhetem!

 Kb 2002-ben ültem le először, hogy meghallgassam, mik azok a zenék, amik mondjuk az MTV Dance-n napközbe is mennek, és még ráadásul elég gyakorta pörgetnek a Dj-k. Aztán ebből már szinte rutin lett, hogy péntek és vasárnap este megnéztem a műsort. Utána kiderült, hogy 2007 októberétől lesz az országnak saját MTV-je. És sajnos búcsút kellett inteni az MTV Europe-nak. Kb. 3 hónapig csak akkor néztem az új zenecsatornát, ha már tényleg nem szólt semmi jó a Viván (amit annyira nem szeretek), és a VH1-on (sajnos azóta ez is csak 12 órás műsoridőben megy, mert a Comedy Centralt rakták rá.)

 De mostmár nincs ok a szomorkodásra, hiszen pénteken 13 órától, ismétlésként szombaton 21 órától lehet újra ráhangolódni a műsorra. Csak azt nem értem, hogy miért pont 13:00 a kezdés az új chartnak? Mert régen, a régi MTV-n legalább 19:00-től volt pénteken...

Szólj hozzá!

Címkék: zene lista music

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr48885667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása