2009.03.14.
23:28

Írta: Csakazértis

A tegnapi napom

 Tegnap úgy éreztem, megtehetem azt a luxust, hogy nem megyek be iskolába.

 Az indokom nagyon egyszerű volt: tripla magyar lett volna - amire én már nem járok, valamint első órában ünnepség. Így már négy óra lett volna számomra használhatatlan tanóra. Szóval a leglazább mozdulatként itthon kijelentettem, hogy aznap nem megyek sehova.

 Arra viszont nem számítottam, hogy öcsém is így gondolja. Ő ugyanis fülfájással maradt itthon. Szóval egész nap osztottuk egymást, és próbáltuk beosztani ki mit csináljon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr741002678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása