2009.04.30.
21:08

Írta: Csakazértis

Hétösszefoglaló - Kedd

  Szóval kedd...

 Első óra töri volt, még tanár úr mondott egy-két szót, hogy mire figyeljünk érettségin. Én közben szenvedtem egy sort, mert a törivel se haladtam.

 Utána jött az utolsó dupla matek. Hát ezt is kibírtuk!!! Még utoljára megerőltettük magunkat. Az első matekon a B-seknek volt a kis búcsúzkodása, ahova a tanárnő is hivatalos volt, úgyhogy addig, hogy ne unatkozzunk, kaptunk néhány feladatot. Még eddig jó is volt, mert a megoldásokat, ha nem értettük megbeszéltük. Utána jött egy kis nyúzás, de túl lehetett élni.

 És aznap választottunk új dalokat szerenádhoz, de már délelőtt is énekelni kellett!!! Negyedik órában beálltunk, jött a tesi tanárnő, aki babát vár, így a végére megkaptuk Kareszt, szóval elsőre nem is voltunk olyan rosszak. Utána jöhetett a magyar tanárnő, neki már egész jól szólt. Cserébe egy isteni saját sütésű pogácsát kaptunk!!! Annyira jó volt, el is kértük a receptet! Imádnivaló volt az a nő. Bár én még fogok vele párszor találkozni, mert ő tanít oroszul...

 Közgére már nagyon profik voltunk, meg is lett jegyezve, hogy az egyik dal a kedvence, és nagyon örült neki, hogy ezt énekeltük neki. Aztán csak beszélgetett velünk.

 Hatodik óra előtt behívtuk a rajz tanárnőt is, hogy énekelhessünk neki, mielőtt kimentük volna az ünnepségre. Aztán persze mi megint késve érkeztük. Meg is lepődtem, hogy én is kaptam elismerést... Nem kellett volna...

 Még hétfőn megbeszéltük, hogy ha nem lesznek hetedik órák, akkor felhozzuk a törit. Na se tanár, se diák. Először megvoltak a fiúk, utána eltűntek. A lányok sehol. Na végre lettünk hárman, majd kiderült, hogy mindjárt jön a tanár... Megint késve kezdtünk.

 Egész jó volt, csak már kicsit fáradt voltam. 5-ös lett az esszém, amit még januárban írtam... Meg is lepődtem. Pedig mekkora marhaságokat írtam neki... Utána még ellenőriztük a házit, végül pedig itt is jött az útbaigazító gondolatáradat. Pedig mennyire szerettem emeltre járni!

 4-re haza is értem. Gyors szedelőzködés, és már jöttem is vissza a városba az 5 órásival, hogy mehessünk a szerenádra. De azt már egy másik bejegyzésben

Szólj hozzá!

Címkék: magyar történelem búcsú orosz suli matek kedd iskola érettségi éneklés közgé

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr171096354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása