2009.06.05.
22:57

Írta: Csakazértis

Leérettségiztem!!!

 Végre túl vagyok ezen is!!!

 Csütörtök volt az a nap, amire már hetek óta vártam. Azt hittem sose jön el. Mikor meg egyre közelebb volt, akkor meg azon paráztam, hogy mindjárt itt van.

 Még az is előfordult, hogy bőgtem volna anyunak, hogy én sík hülye vagyok töriből, és hogy az én emeltem lesz a legrosszabb. Ez még azelőtt volt, hogy kiderült volna, hány százalékos lett az írásbelim.

 Kedd reggel. Menni kellett a suliba, egyrészt orosz, másrészt megnézni az érettségiket. Reggel pisztiztem anyunak, hogy mekkora hülye vagyok, hogy emeltre mentem, mert tuti gyenge lett az emeltem.

 A suliba beérve megkérdeztük egy osztálytársnőmmel, hogy megtekinthetjük az eredményeket, erre leugattak, hogy mi majd csak fél 1-től tudjuk, jöjjünk vissza akkor. A lány Tótkomlósról jött be, én meg ha már ott voltam nem akartam mégegyszer visszajönni.

 Orosz után mégis visszamentem. Jól beszivattam a népet, mert nekem csak két érettségim volt, ezek meg keresték a többit XD

 Végül fény derült mindenre... 91%-os lett a matekom, mellesleg tök hülye voltam belőle, vagyis inkább figyelmetlen, de azon a napon nagyon összeszedtem magam, és sikerült. A törin dobtam egy hátast, mert csak 70-75%-ra készültem, erre 83,3% lett!!! Emelten!!! Jó, vannak olyanok, akik jobbra teljesítettek, de akiket kérdeztem, azoknak gyengébb lett egy kicsivel, szóval hatalmas nagy öröm volt! Főleg azért is, mert ez a tárgy volt az, amit általános óta mindig is imádtam.

 A kedd és a csütörtök közötti időszakot a történelemnek szenteltem, de a végére rájöttem, hogy tök mindegy mennyit tanulok, úgyis már túl sokat foglalkoztam vele.

 Csütörtök. A szóbelin mikor megérkeztem, egyből állt fel egy csaj, és kérdezte ki vagyok. Nem az, akit várt, de legalább kedves volt. 13. - engem kísért ez a szám - voltam. Mikor már a sokadik vizsgázó jött ki, és mesélte el, hogy mit húzott kezdtem el parázni, mert csupa olyan tételeket mondtak, amiket én is szívesen elmagyaráztam volna. Na meg olyanokat is húztak már előttem, amiknek örültem, hogy én már nem tudok kihúzni.

 Szóval belépek a terembe, köszönök, kihúzom a borítékot, és mi volt benne??? A legrövidebb témakör: A tatárjárás és következményei. Mikor megláttam sunyi kis vigyor ült ki az arcomra, hogy megint sikerült belehúzni... Két hete olvastam utoljára el ezt a témát, de még akkoriban, amikor tanultuk, nagyon szerettem, így tudtam. Még ketten feleltek előttem, utána sorrakerültem én is. Akkor nyugodtam meg teljesen, mikor megláttam, hogy az iskola igazgatója egy másik épületbe ment be, még mikor érkeztem, ez valamelyest biztonságérzést adott, hogy ennél már csak jobb kérdezőtanárok lehetnek. Azok voltak, de tudtak szívatós kérdéseket is feladni. Na mindegy, a lényeg, hogy túl vagyok rajta.

 Ez pedig azt jelenti, hogy nekem már nincs mit csinálnom, csak várni a hónap végéig, hogy megkapjam a drága bizonyítványomat arról, hogy érett vagyok, valamint hogy kiszámolhassam véglegesen, mennyi ponttal várhatom a júliusi ponthirdetéseket. Na meg persze Szegedet!!!

Szólj hozzá!

Címkék: történelem orosz suli egyetem matek iskola csütörtök érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr131166470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása