2009.06.21.
23:12

Írta: Csakazértis

Hétvége

 Hogy milyen volt? Elment...

 Szombat reggel mentem dolgozgatni egy sort. Nagyon nem esett jól az 5 órai kelés, főleg úgy, hogy előtte való este még megvártam anyuékat, hogy érjenek már haza... Bulizni voltak...

 Szóval mikor megláttak egyből beültettek a két szokásos hétvégi pénztáros hölgy közé. Ezt az egyik mondta, hogy mindig így szoktunk ülni. Annyit tud az is beszélni! :) Aztán ahogy már dolgozgattam, jöttek az éjszakások, be is álltak gyorsan hozzám. Kicsit csevegtem velük, irigyeltek, hogy én már aludtam, ők meg még soká kerülnek ágyba...

 6-tól 10-ig tartott a műszak, közben lemaradtam unokahúgom ballagásáról, ezúton is gratulálok neki!!! Aztán hazaestem fél 11 után, ja de még előtte kaptam szóbeli letolást az egyik társtól, bár nem sok alapja van, mert odaírtam, hogy mennyit dolgoztam, és egy perccel se kérnék többet, de azért ő próbálkozott keménynek tűnni...

 Itthon nem volt semmi különös, sikerült úgy bekajálnom az ebédből, hogy még ma se bírtam rendesen enni... Délután azért jó volt, mert megérkezett a "Puding-atyja", úgyhogy hozott egy kis ragyogást az életembe. :P

 A vasárnap olyan volt, mint a többi. Vasalgattam, meg anyu titkos projektjében én voltam a bábú... Na de ez egy másik történet, aktualitása pénteken lesz!!! Az este megint szuper volt, van egy csini kétszer vagy háromszor??? beleférős tökkényelmes pulcsim, itt pihen mellettem, de azért nem tartom meg, nekem nem ő kell, inkább a gazdája :P

Szólj hozzá!

Címkék: munka ballagás vasárnap szombat barát

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr621199908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása