2009.06.23.
22:08

Írta: Csakazértis

Puzzle

 Mivel már régen szórakoztattam magam ilyennel, muszály volt vennem egyet. A hétvégén, ahogy dolgoztam beállt egy emberke, és vett két darabot. Akkor meg is lepődtem az árán, mert nem nagyon szokott 375 Ft-ba kerülni egy kirakó.

 Szóval tegnap mentem is venni egyet. Az egész áruházba egyet találtam, de pont tökéletes volt, mivel színes volt, és nem volt egyszerű a kép. Meg is vettem.

 Ahogy hazaértem öcsém kitalálta, hogy számoljuk át, mert már jártunk úgy egy kirakóval, hogy 1000 helyett csak 999 db volt benne. Miután kiszámoltuk magunkat, nekiálltam. Aztán kiraktam. Jó volt, mert legalább szórakoztam vele egy sort. Két napig elvoltam valamivel. Na jó nem raktam két napig, csak 10 órát, de közben még 1000 más dolgot is csináltam.

 Ez vagyok én!!!

Szólj hozzá!

Címkék: kirakó

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr871204389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása