2009.08.09.
20:17

Írta: Csakazértis

Meló

 Pénteken és szombaton ismét mehettem dolgozni. Elég hosszú volt, főleg úgy, hogy nagy volt a hajtás, hiszen első fizetéses hétvégéről beszélhettünk.

 Mivel a délutánt jobban szeretem otthon tölteni (kivéve, amikor nem otthon vagyok), így úgy intéztem, a két napon reggel menjek dolgozni. Ez azt jelentette, hogy kelhettem fél 5-kor. Nagyon nemszeretem a koránkelést, de néha ezt is muszály.

 Pénteken tesóm is jött velem, mert be kellett tanítani, hiszen már délután mehetett dolgozni. Volt egy-két ismerős arc, meg sok-sok vevő. 8 órától alig lehetett elmenni szünetre, nekünk is csak fél 11-kor sikerült feljutni. Aztán letelt a 6 órás műszak, és irány haza!

 Szombaton ugyanez volt a történet, bár akkor 7 órát voltam melózgatni, meg volt jófej társaságom is. Megmosolyogta, mikor anyu meg az unokatesója beállt a soromba, és el kezdett kötekedni velem. Na meg azért is, mert lecsókolomoztam. Na ez van, mi így lettünk nevelve!!!

 Szerencsére az is hamar eltelt. A legkeményebb vevőm megvett 13 akciós Tefal edényt, ezzel az egyik kolléganő szerint csúcstartó lehetek, mert ennyit még senki nem vett egyszerre!!! Wow!!! Persze nem volt valami kedves velem.:S

Szólj hozzá!

Címkék: munka szombat péntek

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr521298850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása