2009.08.09.
20:22

Írta: Csakazértis

Szombat este

 Barátnőm kitalálta, hogy bulizhatnéka van. Nekem is volt kedvem, bár kicsit fáradt voltam.

 Délután felmentem MSN-re, és láttam, hogy barátnőm fent van. Gondoltam, cseveghetnék vele egy kicsit. Aztán meg már korábban ígértem neki, hogy egyszer a nyáron elmegyek vele valahova partizni. Na annak a napja is tegnap jött el.

 Aztán mégse úgy alakult, hogy valamelyik szórakozóhelyen kikötöttünk, és reggelig tomboltunk. Egy hónapja nem beszélgettünk már rendesen, úgyhogy dőlt mindkettőnkből a szó. Persze, nekünk az nagyon megy!!!

 Olyan fél 12 fele azért el kezdtünk gondolkozni rajta, hogy lehet csak annyit csinálunk, hogy felnézünk a városba, mizujs van ott, és ha nem tetszik, hát hazajövünk és alszunk. Mivel sehol nem volt olyan buli, ahova szívesen betértünk volna, így sétáltunk egy hatalmasat, még ettünk egy-egy hot dogot, és szépen lassan hazabattyogtunk.

 Valójában szerintünk ez így pont tökéletes volt, mert végre kibeszélhettük magunkat. Csak azt sajnálom, hogy ő nem Szegedre jön :( Na az nagyon kemény lett volna...

Szólj hozzá!

Címkék: buli szombat barát

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr141298857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása