2009.10.02.
21:45

Írta: Csakazértis

Kedd

 Ez a nap volt a hét egyik legjobb napja.

 Reggel nem kellett bemenni filozófiára, mert nem volt oktató. Fogalmam sincs, hogy bejárjak vagy ne, megvan a kötelező. A vizsgakérdések eredetileg 5 éve ugyanazok nála, szóval azért néha még belesek, de ha a hétfői nyelvnap nagyon kimerít, és a másnapra elkészítendő feladatok száma meghaladja az időben elkészíthetők számát, lehet néha kimarad.

 A nap így csak 10 órakor kezdődött, amikor is bementem az egyik 45 perces óránkra, a Szláv népek és nyelvekre. Mivel haladni kell az anyaggal, ideileg csak háromnegyed óra áll a rendelkezésünkre, így elég gyors a tempó, de tartható.

 A másik 45 perces, a Szláv népek történelme és kultúrája nekem ukrán szótárazással telt, mert előző este eléggé elmaradtam vele, mivel az oroszt muszály volt megcsinálni, így nem igazán koncentráltam arra, amit elmondott. Még szerencse, hogy azt mondja el, vagyis olvassa fel, amit a kezünkbe ad. De mára (péntekre) eljutottam odáig, hogy elolvastam az egészet!!!

 Oroszon haladtunk szépen tovább. Ukránon pedig megnéztünk egy újabb filmet az országról, majd pedig kozákokról szóló meséket tekinthettünk meg. Remélem kedden folytatjuk, mert nagyon jó volt!

Szólj hozzá!

Címkék: nyelvtanulás orosz filozófia nyelv kedd ukrán szláv népek és nyelvek szláv népek történelme

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr301423913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása