2010.03.21.
20:54

Írta: Csakazértis

Hívjatok Ryan-nek...

 Legalábbis kedden ezzel szekált az orosz tanár. Éppen olvastam egy feladatot, amire egyből jött a reakció, hogy én szeretem Dicapriot. A válaszom az volt, hogy róla nem is én írtam, erre már a végén Deppnél tartottunk, mire elmondtam neki, hogy én Ryan Reynolds-ról írtam fogalmazást. Ezután hívott Ryannek.

 Szóval mostmár meg se fogok lepődni, ha így fog felszólítani...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr541857682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása