2010.04.12.
18:48

Írta: Csakazértis

Kicsit túlpörögve

 Csütörtökön egy tesi miatt mentem csak át, de nem bántam meg, egész jól esett. Utána még úgy voltam, hogy elmegyek a könyvtárba, válaszolok pár emailre. De az ajtóban találkoztam két oroszos csajjal, akik szintén Csabára jöttek haza, így inkább kimentem hamarabb velük az állomásra.

 Este az egyik legjobb barátosnémmal annyira bekattantunk, hogy már pizsibe akartunk elmenni bulizni. Erre még rá is tett az a rengeteg Goulash Exotica, Russkaja és társai zene. Nem is bírtam elaludni, annyira sikerült túlpörgetnem magam.

 Pénteken meg is kaptam az egyik csoporttárstól, hogy Komáromban van egy hasonló lány ugyanilyen mentalitással, meg hogy nem vagyok komplett…

Szólj hozzá!

Címkék: csütörtök

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr211915493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása