2010.05.29.
14:14

Írta: Csakazértis

Ukrán

 Péntek. Ukrán szóbeli. Csak nekem lehet akkora szerencsém, hogy képleírásban a járműveket húzom. És igen!!! Azt mondta a tanár, hogy tök mindegy, hogy miről beszélek, csak kapcsolódjon a járművekhez és az utazáshoz. Persze a többiek képleírása egy- egy emberke bemutatása volt… Nekem meg egy motort, egy buszt, meg egy kocsit kellett körbeírnom… Végül egész jól szerepeltem, egy csomó hülyeséget összehordtam. Szegény Irina, a következő ukrán tanárunk nem értette, miért beszélek annyit a vonatokról meg a buszokról, mire elmagyarázta neki a másik, hogy bejárós vagyok XD

 Na majd jövőre boldogítom…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr852040266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása