2010.07.19.
12:44

Írta: Csakazértis

Oh Yeah, végre vége!

 Végre végeztem az egy hónapos éjszakás készletezéssel! Annyira boldog vagyok!

 Lényegében nem is volt olyan rossz ez a hónap... Csak élni nem lehetett mellette. Reggel hazajöttem, aztán jobb esetben azonnal elcsapott az álom - ez még az első két hétben össze is jött, utána örültem, ha 2-ig sikerült valamennyire kifáradni, hogy legalább 4-5 órát pihenjek. Aztán meg anyu folyamatosan ki volt akadva, hogy miért nem kelek fel, meg hogy el fogok késni. Egyszer se késtem el... Bár a felkeléssel sokszor volt bajom. Volt, hogy hiába szóltak, hogy ebéd van, meg hogy menni kell, mert várnak rám, képtelen voltam kikászálódni az ágyból.

 Az esték, ahogy egyre jobban haladtunk a vége felé egyre jobbak lettek. Mi meg egyre fáradtabbak, így a hülyeségszint is megnövekedett. De amennyi dolgot mi leszámoltunk! A vaniliás cukor több mint 4000 darabja volt, amit egyesével kellett átnézni, mert összekeverték a sütőporral :S

 A végére már annyira belejöttem, hogy most már lehet hiányozni is fog... Na jó, annyira nem... XD

 Mától újra megyek pénztárba, szerencsére mindig csak 4 órákra, így még nagyon meg se kell erőltetnem magam. Bízok benne, hogy gyorsan el fognak telni, mert én azt szeretném! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr892160842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása