2009.10.02.
21:52

Írta: Csakazértis

Csütörtök

 A héten ez a kedvenc napom. No, nem az aznapi órarend miatt - azért is, de az más tészta - hanem mert lehet hazamenni!!!

 Ezen a héten is hatalmas pakkal vágtam neki a harmadik emelet elhelyezkedő teremnek. Szerencsére nyitva volt a terem ajtaja, így nem kellett a folyosón várakoznom. Egyre kevesebben vagyunk Pártok és földreformokon. Az tény, hogy nem egyszerű, de ha az ember szentel neki egy kis időt, nem is annyira vészes.

 Oroszon közölték velünk a szörnyűnek ható tényt: hétfőn megint témazáró. Amúgy egész jó volt.

 Ukránon most a PhD-s csajjal voltunk, ő tartott nekünk szövegolvasás órát. Az a vicces, hogy még a nyelvet se ismerjük rendesen, de már olvassunk komplex szövegeket... Na mindegy, így is lehet csinálni. Az órát hamarabb befejezte, bár ha siettem volna, akkor még a 15.20-as vonatot is elértem volna, de így is a 16.20-sal simán haza tudok majd járni. Szerencse, hogy közel áll meg az 1V...

 Az estét az én kis Babócámmal tudtam tölteni, aminek nagyon tudtam örülni, mert még mindig nehezen viselem a hiányát. Rossz, hogy nem tudok neki akármikor puszit adni :) :P

Szólj hozzá!

Címkék: nyelvtanulás orosz nyelv csütörtök ukrán pártok és földreformok

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr651423926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása