2011.01.13.
19:00

Írta: Csakazértis

Happy Holiday!

 Végre vége a vizsgaidőszakomnak, még így két szakon is végeztem január közepére... Pedig mennyire el akartam húzni szegénykéket, így az újévben!

 A gond ott kezdődött, hogy az agrártermelésem nem lett meg megajánlottba, a gazdaságtörit nem fogadtam el hármasnak (végül mégis az maradt), így még két vizsgatárgy bejött. Szerencsére oroszon csak három vizsgázásra ítélt kurzus volt, a többire gyakorlati jegyet adtak. Még szép, elég sokat szenvedtem így is, hogy azok elviselhető jegyűek legyenek. Jah, és még a növénytermesztés négyes se volt elég, abból is mehettem egy 100 kérdésből álló tesztsort megírni.

 Minden szépen is alakult addig a percig, míg rá nem jöttem, hogy lehetetlen megtanulni 90 tételnyi anyagot egyik hétről a másikra, ráadásul ez szóbeli volt, ahol hármat kellene húzni, és mondani. Meg még beugrója is van!!! Így kezdődött a nálam már jól megszokott vizsgapakolgatás...

 Karácsony előtt le akartam tudni három írásbelit, de közbeszólt egy betegség, így nem volt mit tenni, megcsináltam kettőt, miközben halálomon voltam, a többit meg meghagytam az új évre.

 Újabb problémaként merült fel, hogy a két ünnep között és után nem voltam képes rávenni magam a tanulásra, így mindenre nagyon kevés időm volt - úgy lényegében fél-egy nap. Na mármost egy matek vizsgára nem lehet úgy bemenni, hogy az ember nem tud semmit...

 Az írásbelik egészen jól sikerültek, pedig tényleg a minimáltudással mentem be, sokszor még a nevemre se emlékeztem, annyira nem ugrottak be a dolgok, de végülis meglettek az ötösök. Szóbelizni nagyon nem szeretek, vagy csak nagyon kevés tárgyból, de az is jól sikerült. Az az egy, ami egész szemeszterzárónak összejött...

 De meg lettem dícsérve, mert szép beadandó dolgozatot adtam be a mákról... Pedig azzal is annyit szenvedtem... meg is beszéltük a lányokkal a szobában, hogy a teljes siker eléréséhez mellékelnem kellett volna a szülinapi máktortám receptjét. De nem volt rá szükség... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr282581801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása