2008.08.29.
14:41

Írta: Csakazértis

Délelőtti produkció

 Tegnap elmentem a névváltoztatós gimnáziumba a város szívébe beadni az érettségihez való papírjaimat. A probléma ott kezdődött, hogy az osztályfőnököm csak egy szem igazolást adott arról, hogy októberben menjek érettségizni. De mint kiderült, a rendező iskola még többet szeretne rólam tudni (még jó, hogy a magánéletemre nem voltak kíváncsiak). Szóval ma újra eltekerhettem a gimnáziumba (amit tőlünk kb. 2,5 km).

 Odafele még nem volt semmi izgalom. Az adminisztrátorra vártam vagy 20 percet, mert az épület másik végében sétálgatott (jól megy neki), aztán beturakodott elém két kölyök. Na jó végzek. Megyek haza, természetesen a közös gyalogos-kerékpáros közlekedőn teljes szélességben mennek a helyiek - gyalog. Mivel nem akartam egyet se elütni, így kereshettem egy másik útvonalat (persze, hogy a földes és durva kavicsos rész maradt nekem). Megállok az átkelőnél, bejön mellém egy nénike. Egy irányba mennénk. Jön a zöld, erre a néni bevág elém, még jó hogy nem hajtok a sarkára a biciklimmel, erre nem szembejön egy tábla! Kis híján nekimegyek, még közönségem is lett volna, mert mindez a Tesco-nál történt, és nem mellesleg épp ekkor jött a 8A busz is...

Szólj hozzá!

Címkék: iskola érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr41639528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása