2010.08.29.
18:38

Írta: Csakazértis

Mindjárt vége a nyárnak

 Basszus, nem gondoltam volna, hogy ez a nyár így telik el.

 Az egészet végigdolgoztam, ami jó, mert legalább vehetettem magamnak egy csomó jó cuccot, de az, hogy sokszor mondjuk a szórakozás rovására ment az egész... Szerencsére azért néha oda is eljutottam, azok a bulik jók is voltak:) Tegnap fejeztem be egy másfél hónapos pénztárban ülést, úgyhogy most egy hétig még itthon leszek, aztán irány Szeged. Már várom egy kicsit.

 De ha lehetne, még tarthatna egy hónapig a nyári szünet. Én elfogadnám!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr562256885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása