2008.08.31.
19:56

Írta: Csakazértis

Alkossunk 1000-rel!!!

Hogy mivel töltöttem az augusztusomat, azon kívül, hogy osztályozókra készültem? Hát pólókra festettem. Csináltam magamnak is egyet, a másik csak azért várat magára, mert nem tudom eldönteni, hogy mit pingáljak rá. Aztán anyunak is csináltam hármat, az egyik nekem is nagy kedvencem lett (Vigyázz anyu, még lehet, hogy ellopom tőled!!!).

No, de miért is éppen Swedish House Mafiát írtam a felsőmre? Ennek egyszerű az oka: imádom a zenéjüket!!! De erről majd később...

Szólj hozzá!

Címkék: rajz pólófestés swedish house mafia

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr7642366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása