2008.09.07.
20:26

Írta: Csakazértis

Könyvesbolt

 Szerintem már sokmindenkivel megesett, hogy bement egy könyvesboltba egy olyan személlyel, aki hogyismondjam nincs oda az ilyen helyekért. Na velem ez ma már sokadjára megesett. Nem elég, hogy már az egyik barátnőmmel nem járok oda (már arra az emeletre se megyünk fel), most egy másik ismerős akadt ki azon, hogy szimpla 1,5 órát kellett eltöltenie velem az Alexandrába.

 Tegyük hozzá gyorsan, nem is én vettem könyvet, hanem ő, de nem magának, hanem az anyukájának (egy földrajzatlaszt, de olyat, amibe már külön jelölik Szerbiát és Montenegrót - és már Koszovónál is van egy vékony piros vonal!!!).

 Én meg nem hagyhattam ki, hogy ne nézzem nagyjából végig az összes művészettel kapcsolatos könyvet (persze, csak abból, ami ki volt bontva), a történelmi jellegűeket, az angol szótárakat (mániákus szótárleső vagyok) és a sportkönyveket. Már ki is néztem azt az EB-s könyvet, amiből a 4 évvel ezelőtti kiadás (Euro 2004) megvan. Addig sírok anyuéknak, még meg nem kapom. Muszály!!!

 Egyszóval, ez a boltlátogatás nálam csak egyedül működik! Vagy eljárok könyvtárba...

Szólj hozzá!

Címkék: könyv könyvesbolt

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr10652810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása