2010.07.21.
11:13

Írta: Csakazértis

Ekkora parasztot!

 Ma reggel 6-ra mentem dolgozni.

 Nem is volt semmi baj egész nap, kivéve egyetlen vásárlót. Már messziről sütött róla a tahóság. Mikor mondta a vezető, hogy át kéne állni egy másik sorba tök bunkón odavágta neki, hogy nem állhat oda, ahova akar... Mert ugye, szerinte a diák az szar... Erre tényleg normálisan válaszolt a vezető, hogy ez a kassza zár, fáradjon másikhoz. Mikor sorra került baszott rá megmondani, miből mennyit akar venni, csak a fiát piszkálta, hogy mondja ő, mert hogy ő nem csinál semmit. Azt hittem leosztom helyben, de nem akartam magamnak bajt, másrészt ennyit ez a paraszt nem ér meg. Még fizetéskor is odadobta nekem a pénzt, mintha megkönyörült volna rajtam, és kifizeti a vásárolt termékeket. Aztán még hőbörgött egy sort...

 Nem értem, miért nem mosolyog, és veszi fél vállról az ilyen dolgokat. Normálisan is lehet beszélni a másikkal. Hogy lehet ilyen emberrel egyáltalán élni???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr822165682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása