2008.09.14.
21:31

Írta: Csakazértis

A kis bohóc

 Kissé elszégyeltem magam péntek este, amikor a Swedish House Mafiát hallgattam Tong műsorába. Ingrosso lejátszott egy nagyon szórakoztató (édesanyám szerint nem annyira) svéd számot. Fogalmam se volt addig, ki a megalkotója, de hogy első hallásra megszerettem az tuti volt.

 Kisebb nyomozás után már megtudtam pár információt, na és a címet is. Az elkövető Style of Eye, egy svéd dj. A Clown volt a cím, ami nagyon is vall magára a "műre". Sajnos nem találtam túl sok információt sem a djről, sem a munkásságáról, de amint lesz egy kis időm pótolom az elmaradt dolgokat.

 Márcsak azért is, mert beállt az SHM és John Dahlback mögé... hát igen, svédek elsőbbségben!!!

Szólj hozzá!

Címkék: pete tong clown swedish house mafia the essential selection style of eye

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr56663539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása