2010.10.15.
18:58

Írta: Csakazértis

Basszus, de rég jártam erre

 Sose gondoltam volna, hogy még annyira se lesz időm, hogy hétvégente leüljek egy kicsit és meséljek. Örülök, hogy élek.

 Tényleg nem egyszerű ez a két szak egyszerre. De legalább már két hónap alatt megtanultam, hogy jutok el gyorsan egyik helyről a másikra, meg hogy melyik épületben hol van órám.

 A többiek szerint is vagy földönkívüli vagyok, vagy áramról működök.

 Néha érzem, hogy legszívesebben feladnám, csak én nem az a fajta vagyok. Még szerencse!!!

 Annyi mindent tudnék mesélni!!! Muszáj az elején kezdeni még a szeptemberrel. Mert mégis csak úgy van értelme...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr672374583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása