2008.09.28.
19:44

Írta: Csakazértis

Rajz szakkör

 Csütörtökön betegen is, de elmentem rajzra. Már csak azért is, mert tesómtól megkérdezte a tanár, hogy ugye szólt nekem, hogy menjek. Szokás szerint 10 perccel hamarabb odaértem, nehogy már rám várjanak.

 A csoport elég vegyes. Vagyunk mi fiatalok, és van pár érettebb tag is. Volt egy nagyon aranyos néni, végig azt hajtogatta, hogy mennyire amatőr, szerintem egész jól rajzolt.

 Rövid bemutatkozás után jöhetett a munka. Tök jó, mert semmit nem kell vinnem, mindent ad a Meseház (mert oda járok). Ja igen, a volt rajz tanárom tartja az egész bulit. Szóval, azok, akik építész és formatervező irányba mennek (köztük én is) azok kockákat és hengereket rajzoltak, a többiek pedig csendéletet festettek.

 Összességében nagyon jó volt, több értelme van, mint a heti egyetlen rajz órámnak (itt eredetileg fél 5-től vagyunk 7-ig). Szóval, van lehetőség alkotni!!!

Szólj hozzá!

Címkék: rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr96686083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása