2010.10.15.
19:08

Írta: Csakazértis

JATE

 Tavaly annyira rossz volt, hogy bejárósként nem tudtam olyan bulikra maradni, amikre szerettem volna. De szerencsére idén már máshogy van.

 Elmentem a nyitó bulira. Nem volt sajna nagy szám, mert a zene elég langyi volt. Volt egy-két jobb darab, de a nagyja vagy nem táncolható volt, vagy már agyonhallgatott a részemről és arra már nincs is igazán kedvem bulizni.

 A múltkor még szerettem volna elmenni, csak aztán annyira nem volt hangulatom, hogy inkább otthon maradtam és aludtam.

 Jövő héten meg lesz Belga, szóval ha nem felejtem el, akkor elmegyek rá. Milyen vicces lesz bemenni utána másnap reggel zh-t írni mikroból...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr772374605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása