2008.11.02.
19:37

Írta: Csakazértis

Éjszakai látogatás

 A régen látott ismerős ismét feltűnt!!!

 Kérem szépen az úgy volt, hogy fél 12 fele csörgött a telefon. Felvettem, és a régen látott ismerős hangját véltem felfedezni. Megkérdezte mit csinálok, meg hogy hol vagyok. Én mondtam neki, hogy otthon nagyban nézem a Szombat esti lázt. Mint kiderült, ők épp Csabára tartottak két barátjával bulizni, és mivel rég találkoztunk, úgy gondolta, beköszön.

 Na igen, fél 12 után alig pár perccel ismét csörgött a telefon. Eltévedtek. Túlmentek két utcával. Akkor gyors visszairányítottam őket. Mire kiértem a bejárati ajtón, amiről azt hittem, hogy kulcsra van zárva, pedig nem (biztos sejtették anyuék, hogy jönnek látogatóba), addigra már ide is értek. Csupán 10 percet beszélgettünk, de nagyon jó volt végre újra látni a régen látott ismerőst...

Szólj hozzá!

Címkék: buli barát

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr42746118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása