2008.11.28.
22:51

Írta: Csakazértis

Blog-kedvenc

 Nem vagyok egy nagy blog-olvasó, de egyet képtelen vagyok abbahagyni. Annyit tudok rajta nevetni (pedig nem is értem). A blog svédül íródik, és Isabel Adrian az írója. Róla csak annyit, hogy modell.

 A címet a barátja fórumán láttam meg (még egy másik oldalon vezette akkor), és egyből belematattam abba a blogba. Egy szótár és egy kis logika útján könnyű volt kitalálni miről szólnak a bejegyzések: minden harmadik a ruhákról és a cipőkről, minden ötödik pedig a bulikról, ahova vagy a barátnőivel ment, vagy ahova a pasija ment dolgozni, és ő mindig ott állt mögötte (kivétel mikor mellette).

 Már lassan egy éve folyamatos olvasója vagyok a napi írásainak, kedvencem tőle, amikor főz (mert nem tud - látni kellett volna a bolognai spagetti hús-tészta kiosztását) és az, amikor költözött.

Szólj hozzá!

Címkék: blog modell svéd kedvenc model isabel adrian

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr94794015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása