2008.11.29.
22:19

Írta: Csakazértis

Még mindig kedd

 Na ma délelőtt eszembe jutott még egy dolog ezzel az érettségivel kapcsolatban. Mivel hatalmas töri fan vagyok, így érdemes volt körbeszimatolni, milyen is az elit gimnázium történelem oktatása. Az emelt történelem érettségit nagy valószínűséggel ők fogják szervezni, szóval fel kell mindenre készülni.

 Miután bekerültem a terembe, és végeztem az angollal, leültem a magyar tételeket kidolgozgatni felelethez. Addig egy matekos és egy töris bizonyíthatta tudását a vizsgabizottság előtt. A matek most nem lényeg, szegény kiscsajnak nem jött össze az írásbeli, így szóbeliznie is kellett. Azonban a töris srác, aki szintén több tantárgyat vállalt be, mint én, már nagyban bent ült, mire én is bejuthattam.

 Szóval a srác az 1956-os forradalmat húzta, amit nem kellett végigmondania, de a kisokos úgylátszik képtelen volt végigolvasni a kérdést. És ki volt a feleltető tanár? Az iskola igazgatója! Akkor esett le, hogy mikor még én is mentem a tételsorért, ott poénkodott, hogy nem akarok törit is az angol és a magyar mellé. Visszatérve a töris srácra, nagy lelkesedéssel csapott bele mondandójába. Már 5 perce sorolta az előzményeket, mikor a tanár rászólt, mostmár a lényegre koncentráljon. Erre a srác képes volt leugatni a tanárt, mivel szerinte az előzmények teljes felsorolása nagyon fontos a lényeg feltárásához. Én csak füleltem, mert ekkor már rájöttem, hogy ez az ember (mármint a tanár) fog engem is így vallatni júniusban. A végére csak elmondta a fiatalember a feleletét, bár a tanár azért mondta, hogy legközelebb ne eressze ennyire el a mondandóját.

 Sajnos azt már nem tudtam meg, hogy hanyasra érettségizett töriből az egyén. De már arra felkészültem nagyjából, hogy én mire számítsak pár hónap múlva. Most is rossz belegondolni...

Szólj hozzá!

Címkék: történelem suli iskola érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr81795393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása