2008.12.07.
22:29

Írta: Csakazértis

Szeged - nyílt nap

 Csütörtökön tartotta a Szegedi Tudományegyetem az összevont nyílt napját. Márcsak azért is erre mentem el, mert több karra is kíváncsi voltam. Barátnőmmel, meg az apukkal mentünk. A GTK tájékoztatója nagyon szórakoztató volt. Szerintem azon volt a legtöbb ember bent. De ami ott ment! Csúcs!!!

 Az ÁJTK hozta a formáját. Aki arra beült, és végighallgatta, úgy jött ki, hogy ide biztos nem jön. Ez csak az elvetemült jogászoknak ajánlott, mert tényleg nem tudtuk felfogni miről is volt szó.

 A BTK-s előadás is nagyon kellemes volt, a végén nagyon sok érdekes kérdésre még érdekesebb válaszokat kaptunk.

 Azt kell mondanom, hogy megérte elmenni. Lehet, még a BTK kari nyílt napjára is elmegyek, mert nagyon felkeltette az érdeklődésemet!

Szólj hozzá!

Címkék: suli egyetem továbbtanulás nyílt nap

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr30810148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása