2008.12.12.
21:19

Írta: Csakazértis

Hát ez vicces egy helyzet

 Egy ETO-s ismerősöm (ravazdi - mindig is tetszett a település neve, amúgy Győr közelében van) küldött egy linket. A tartalma: Egervári Sándor, a Győri ETO menesztett vezetőedzője korábbi munkaadóitól egy papírlapra rajzolt hímtaggal búcsúzott.

 A győriek múlt héten azonnali hatállyal felbontották vele a szerződést, ugyanis az ETO csak a 13. helyen zárta az őszi szezont. Természetesen ez Egervárinak nem tetszett, ennek lett a végeredménye a rajzolt pénisz.

 Természetesen a magyar sajtó egyből leközölte a dolgokat, a Bors meg is kereste az érintett feleket. Egervári épp Madeirán telelt, így ő nem akart történtekkel foglalkozni.

Madeirán pihen, és cáfol az edző
 - Szeret rajzolni?
 - Nem értem a kérdését, amúgy is éppen Madeirán vagyok, nem szívesen nyilatkoznék most mondta a Borsnak Egervári Sándor.
 - Bocsánat, hogy feltartom a pihenésben, de gyors és konkrét leszek: miért rajzolt péniszt a gyôri vezetôknek?
 - Ilyen hírek keringenek otthon?
 - Bizony.
 - Hát ez nevetséges. Nem rajzoltam én semmit. Péniszt? Ugyan már!

 Vélemény: Nem semmi az alak. Bár én nem vagyok otthon a magyar foci világában, meg már nehéz is lenne követni, hogy éppen melyik edzőt menesztették, meg a többi ilyesmi, de erre nem is gondoltam, hogy egyesek így vesznek búcsút volt klubjuktól. Bár már korábban is került kínos helyzetbe, de ez azért kissé túlzás volt a részéről. Mégis nagyon "tökös" legénynek képzelhette magát a mű megalkotásakor...

 

forrás: www.nb1.hu

Szólj hozzá!

Címkék: foci botrány futball edző

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr18819689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása