2008.12.27.
22:02

Írta: Csakazértis

Száj

 Egy dolog van, ami nagyon tud idegesíteni. Ez az ajakfeltöltés. Most miért rontja el sok szép nő a száját ezzel a beavatkozással. Nekem erre a Voksán Virág a legjobb példa. Már bocs, de hogy néz ki a feje a szája miatt???

  A képen Natacha Peyre, svéd modell látható (ha valaki nem ismerné). Őszintén megvallva, szerintem az ő szája eredeti. Az zavar nála, nem is tudom, hogy jövök én ehhez, de ha már ilyen lett az ajka, akkor legalább ne kenne rá egy tubusnyi szájfényt. Így is lassan súrolja az orra hegyét, de ez a fény még csak növel az amúgy nem kicsi ajkán.

  Ezután jöhet az, hogy nekem bajom van az ilyen emberekkel. Nincs. De tényleg, akiknek nem saját a szájuk, azok közül, akikről még kép is készült, annyira megváltozott az arcberendezésük. Komolyan, csak a szájukat látod! Pedig ez a nő is a szép nők táborát erősíti.

  Róla még egy dolog jut eszembe, ezt az Isabel Adrian blogjában olvastam. De ezt majd később...

Szólj hozzá!

Címkék: modell model száj natacha peyre

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr99844388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása