2009.01.03.
20:47

Írta: Csakazértis

Top 5 2008-ban ezt hallgattam

 Először is, vegyük azokat, akik nem a klubok világában dolgoznak.

 Morandi - Angels

 Az Angels a román Morandi harmadik albumjáról, a N3XT-ről való még 2007-ből. Igazi hódító útjára 2008-ban indult, és, ami azt illeti, szerintem sok magyar ember ekkor hallott igazándiból először erről a csapatról. A Morandit Marius Moga és Andrei Ştefan Ropcea alkotja. Nevük a Moga első két betűjéből, és Ropcea becenevéből (Randi) tevődik össze.

 Barátnőmmel már 2007-ben hallgattuk az albumot, hála annak, hogy én már korábban is rajongtam a zenéjükért. Onnan tudtuk, hogy kijött az új lemez, hogy láttuk a román U-n az Africa videoklipjét.

 Mikor először láttam az Angels videoklipjét elszorult a szívem. Nagyon tetszett. Ezt sosem éreztem, amikor a video nélkül hallgattam. Mégis, szerintem ez volt Románia legjobb terméke 2008-ban :)

 

Marius Nedelcu feat. Giulia - Rain

 A román Akcent volt énekesének, Marius Nedelcunak a bemutatkozó anyaga. Mikor meghallottam az InfoPro-ban, kissé furcsáltam a dalt. Akkor még nem olvastam utána, hogy Marius már tagja az Akcentnek, akik miatt kezdtem el román popzenét hallgatni (meg a Morandi miatt).

 A Rain a By Myself című albumon található meg.

 

Katy Perry - I kissed a girl

Katheryn Elizabeth Hudson, vagy ahogy mindenki ismeri, Katy Perry 2008-ban ezzel a számmal mutatkozott be a nagyközönségnek.

 Első albumáról, az One Of The Boys-ról 2008. április 29-én jelent meg az I kissed a girl, amit nagyon meggyőzően adott elő, úgy, hogy még sosem csókolt meg lányt. Katy bevallása szerint nem akart megbotránkoztatást kelteni, csupán beszélni akart valamiről, amely bármikor előfordulhat.

 

 

Robyn - Cobrastyle

 Robin Miriam Carlsson, vagyis Robyn Grammy-jelölt svéd énekesnő. A házi gyártású klipje 2006-ban került fel a Youtube-ra. Aztán elkészült az új videoklip is 2008-ban: október 10-től lehet megtekinteni.

 És mi a legjobb az egészben? Ha hallgatom, magam előtt látom a Heineken reklámfilmjét XD

 

 

Madonna - Give it to me

 Ő az, akit a legkevésbé kell bemutatni. Az 50 éves énekesnő már nagyon sok mindent letett az asztalra. Igaz, mostanában a válása miatt került a kamerák kereszttüzébe. A Give it to me szövegét sokan cikizték, de a dallam és a zene nagyszerű. Ezért is szeretem annyira.

Szólj hozzá!

Címkék: zene video pop videó románia hülyeség svéd kedvenc music angel madonna heineken robyn svéd zene akcent katy perry morandi kate perry román zene

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr90855837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása