2009.01.03.
22:00

Írta: Csakazértis

Top 5 2008-ban ezt hallgattam II.

 Egyszerűbb lett volna, ha csinálok egy top x-et, mert abba annyit rakok bele, amennyit akarok. De így se rossz, mert nincs annyira zsúfoltan.

 Akkor mit hallgattam még 2008-ban:

Coldplay - Viva la Vida

 Az angol Coldplay negyedik studióalbuma a Viva la Vida or Death and All His Friends. 2008. június 11-én jelent meg Japánban, június 12-én Nagy Britanniában, június 17-én pedig az Államokban. Ezen található a Viva la Vida, ami történelmi és vallási célzású. Természetesen, mint az eddigi Coldplay dalok, ez is többet elmond, csak el kell kapni a fonalat...

 

Sam Sparro - Black & Gold

  Szerintem mindenki hallotta már életében legalább egyszer. A Grammy-jelölt ausztrál énekes Sam Falson néven anyakönyvezték, a világ Sam Sparro-ként ismerhette meg. Debütáló albumának is a Sam Sparro címet adta, amiről A Black & Gold volt az első nagyot durranó száma. Azóta már a FIFA 2009-en is megtalálható.

 

 

Kylie Minogue - In My Arms

 Az ausztrál énekesnő X című 10. albuma. A lemez Minogue kisasszony hosszú betegsége után az első, és reméljük nem az utolsó. 2008. február 25-én jelent meg az In My Arms. A producerek Stannard és Calvin Harris voltak. A dance-pop szám nagyon tetszetős, ha éppen odakapcsolok a tévében, amikor ez szól, még sokáig fel fogom hangosítani a készüléket.

 

Kanye West - Love Lockdown

 Az amerikai hip hop művész, Kanye West 808s & Heartbreak című albumán található meg ez a szám. A Love Lockdown-t kevesebb, mint 10 nappal a 2008-as MTV VMA előtt írta, majd adta elő a rendezvényen. A kellemes hangzás és a hozzá készült videoklip is nagyon tetszetős.

 

 

Crazy Loop - Crazy Loop

 Crazy Loop-ot az a Dan Balan formálja meg, akit már évekkel ezelőttről ismerhetünk. Hogy honnan? Dragostea Din Tei... Rémlik? Igen az O-Zoneból. Az albuma 2007 decemberében jelent meg The Power of Shower címmel. Erről ez a debütáló szám: 2008. március 27-én jelent meg. A dal a szerelemről szól.

Szólj hozzá!

Címkék: zene video pop videó románia hülyeség kedvenc dance music coldplay kanye west alternatív fifa kylie minogue sam sparro crazy loop román zene

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr24855953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása