2009.02.07.
20:13

Írta: Csakazértis

Fodrász

 Egyszer mindenki életében eljön az a perc, amikor ki kell találnia, hogy a ballagási fényképen milyen frizurája legyen. A hét ezzel kezdődött a számomra.

 Találtam egy újságban, pontosabban az Extra Frizurában egy képet, ami nagyon megtetszett. El is határoztam, hogy megcsináltatom. Persze el kellett menni a fodrászhoz is konzultálni, hogy meg lehet-e csinálni a hajamból a kiválasztott frizurát.

 Első reakció: az a tekintet, amiből látod, hogy már ő se tart teljesen normálisnak. Utána kijelentette, hogy ezt hamarabb le kell vágni, mert nem tudja, hogy belefér-e a hétfő reggeli akcióba. Így már pénteken új frizuval mentem suliba...

 Hétfő reggel. A fényképezkedés csak délután lesz, szóval úgy kellett készülnöm. A hajam tökéletes lett, nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. Majdnem olyan lett, mint a képen, annyi különbséggel, hogy ez én voltam, és nem az a modell. Utána egész nap mindenki dicsérte az új frizurát, többen meg is jegyezték, hogy nagyon jól áll a göndör haj. Meg így kéne mindig viselnem... Még olyan is megdicsért, akitől nem vártam volna el ezt. De jól esett...

 Holnap megyek, és lefárasztom tatát, hogy adja nekem mamám hajcsavaróit. Mert itthon csak nagyok vannak, és attól csak kócos leszek, és nem göndör...

1 komment

Címkék: ballagás fénykép haj fodrász

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr87928970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanócfiú 2009.02.07. 23:07:44

Hát igen, az ilyen kreatív ötletektől elsápad a szegény fodrász, de nem rossz! :-D

Ha olyan is megdícsér akitől nem várnánk (mert nem vagyunk jóban) az nagyon jó, mert akkor átfordíthatjuk a mi oldalunkra a kérdést! Amennyiben valami másban (akár semmiségben) "visszadícsérgetjük" a későbbiekben például akkor könnyen összebarátkozhatunk velük! Minden esetre egy próbát megér. Jobb a barátság mint az ellenségesség, nem igaz?
süti beállítások módosítása