2009.02.13.
20:09

Írta: Csakazértis

Kosztüm 4.

 Ennek sose lesz vége...

 Kedden a varrónő visszahozta az eddig is borzalmas állapotban levő kosztümöket. Nekem csak egy blézert és egy inget kellett újraalkotni. Vagyis inkább ne csinált volna semmit vele.

 Felpróbáltam, bár tudtam tök felesleges, úgyis anyu mondja rá az áment. De már akkor látszott, hogy ez nem lett semmivel se jobb. Engedett a bélésen, de emiatt meg sikerült úgy visszavarnia, hogy összeráncolta a blézert. Szóval, csak szörnyűbb lett.

 Nem is akartam ekkor fizetni, bár mikor észrevett kérdezte, hogy milyen lett a kosztüm. Mondtam neki, hogy anyu majd eldönti, bár ekkor már sejtettem, belőlem nem gazdagszik meg...

Szólj hozzá!

Címkék: ruha kosztüm varrónő

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr51941613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása