2009.05.05.
15:54

Írta: Csakazértis

Matek érettségi

 Ma én is bekapcsolódtam az érettségizők táborába, hiszen mivel már megvan a magyar, az angol és egy info előrehozott érettségim, nekem már csak a matekon és a törin kell megjelennem.

 Ma, május 5-én túlestem a mumus tantárgyamon, a matematikán. Csak azért lett ez a mumusom, mert eszméletlen mennyire be tudok attól néha parázni, ha meglátok magam előtt egy tucat megoldásra váró feladatot, és azt se tudom, hol kezdjek bele... Az utolsó matek jegyeim is ezért lettek 3-ok, pedig akár az év végi 5-ös is meg lehetett volna kis jóindulattal (nem baj, hoztam a középiskolás matek 4-es szintet).

 Az első rész nem volt nehéz, bár volt olyan, akin sajnos kifogott némelyik feladat. Mivel én hátul ültem, de nem leghátul, és mögöttem ült két csaj, akiknek még kevésbé erőssége a matematika nem láttam, hogy bírkóznak meg a feladatokkal. Szóval csak magamra és a feladatsorra kellett koncentrálnom.

 A második rész már kissé húzósabb volt, egyrészt mert voltak benne kisebb csavarok, hogy a gyerek figyel-e vagy már készen van teljesen. A második rész második része, ahol már csak két feladatot kell megcsinálni a háromból nálam azzal kezdődött, hogy gyors végignéztem, hogy nincs-e benne egyenlet, mert abba mindig belegabalyodok. Volt egyben ilyen, szóval az egyből ki is esett. Maradt egy valószínűségszámításos példa és egy olyan, amit ha az ember ismeri a függvénytábláját, akkor a megszerezhető 17 pontból már megkaphat 8-at.

 Bízok a legjobbakban, meg a javító tanárban, hogy ezt az akadályt is sikeresen vettem.

 Most már koncentrálhatok a következő megmérettetésre: a holnapi emelt törire. Csak nehogy középszintet írjak a borítékra! XD

Szólj hozzá!

Címkék: suli matek kedd iskola érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr591104416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása