2009.05.25.
22:20

Írta: Csakazértis

Hétvége - péntek

 Végre van egy kis időm, hogy írhassak! Annyira jó kis hétvége volt most!

 Kezdődött azzal, hogy pénteken miután átmentem tatámhoz, azonnal megcsörrent a telefon. Még az volt a jó, hogy utána kaptam egy SMS-t is, hogy drága kollégáim nem óhajtanak dolgozni menni, így péntek-szombat helyettesíteni kéne... Tök jó, pedig már elterveztem, hogy itthon fogok Sensationt hallgatni, de mindegy...

 Szóval péntek este mikor megérkeztem a tett helyszínére láttam, hogy végre nem én leszek az egyetlen diák csaj az éjszakában. Csalódnom kellett, a csajjal még egy szót se tudtam az éjszaka során váltani. Ő a dohányzóban ült, én meg az étkezőben szünetben.

 Sikeresen beosztott az éjszakás, aki csak diák kolleginának hív - nem tudom, biztos nehéz megjegyezni a nevemet - arra a sorra, amiről később kiderült, hogy mindig srác van ott, és sose küldenek be női munkaerőt a konzerves részlegre. Nem baj, túléltem, bár mikor az olajos halat kellett kipakolni... Fúj de utálom...

 Fél 12 fele jön a kedves vezető, hogy hát hol is tartok. Mikor mondom neki, hogy lassan de biztosan haladok rámnézett, és azt mondta, hogy éjfélre legyen kész a polctető. Öcsém, még a felénél se tartottam, és akkor szembesültem az idővel is, hogy hát fél óra alatt lepakolni másfél sort... Na majd ha te megcsinálod!!!

 Szünetben beültem a szokásos helyre, benyomtam a szendvicset, és vártam, hogy szóljanak, hogy lehet menni.

 Kb. fél 2-re kész is lettem a polctetővel, addig a kiszolgálóm is rámförmedt, hogy nem haladok egyről a kettőre... A szomszéd sorban nem volt annyi meló, szóval átjött a srác segíteni. Végre megint volt kivel beszélgetni! Aztán már nagyon jól haladtunk, össze-vissza kerestünk egy tasakos trutyit, mert elvileg volt raktáron, csak a raklapon nem volt sehol. De végül meglett...

 Aztán már jöttek is a románok. Na azokon megint szórakoztunk egy sort: ott tologatták a raklapot, mert nem fértek el - na de ketten egymás mellett??? Utána még betévedt egy pár, aki a polctetőről akart mindenáron levenni egy olyan dolgot, amit meg se akartak vásárolni - még milyen jó, hogy én ott voltam, és megvédtem a polctetőt, meg megtaláltam, amit kerestek. Végül már ott szenvedtem a pástétomokkal, mert kinézettre mind egyforma.

 Végül miután kétszer majdnem megkaptam, hogy csiga vagyok, az utolsó fél órát a műszakból már azzal töltöttem el, hogy a tasakos cuccokat ki-be tologattam, meg átraktam egy csomó olajos halat.

 Kifele menet megint a kedvenc biztonsági őröm volt, aki meggyanusított, hogy elloptam egy rágót, de nem jött neki össze, mert már régesrég le lett pecsételve...

Szólj hozzá!

Címkék: munka hétvége péntek biztonsági őr sensation white

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr821143673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása