2009.05.25.
22:40

Írta: Csakazértis

Hétvége - szombat, vasárnap

 Miután kialudtam magam, még gyors elküldtem pár törit a társaknak. Utána megint munka.

 Szóval végre visszakerültem örök szerelmemhez a teákhoz :)

 Fél 12-re a polctető szépen le lett pakolva, igaz utána még szedegettem le pár dolgot, de lényegtelen. Nem jöttek viszont rámnézni, hogy hogyan haladok. Láttam, hogy megint egy új arccal leszek az este folyamán, szóval találtam csevegőpartnert szünetre, de erről később.

 Szóval pont lendültem bele a kartonhajtogatásba, amikor jött a kisegítőm, és mondott pár jó ötletet, hogy ő hogyan csinálja. Utána elmesélte, hogy miért is vagyok itt: a fiúk bulizni akartak menni, és ugye helyettesíteni meg kell. Persze, hogy engem találtak meg! Meg mondta, mennyire kiosztotta a múltkor az egyiket, mert megmondta, hogy őt nem érdekli az egész, csak azért van éjszakán, mert jobban fizet, ő a pénztárt szereti. Na a nő erre meg megmondta neki, hogy azért a plusz pénzért itt éjszaka dolgozni kell, nem lazsálni.

 Ahogy lejöttünk első szünetről megjelent egy arc a soromban, akiről először nem akartam elhinni, hogy tényleg az, aki mondta, hogy jön meglesni. Szóval örültem neki, bár először azt se tudtam, mit csináljak: itt vagyok a kávék között, ő meg úgy tesz, mint egy vásárló. De jó volt, jót beszélgettünk. Aztán már a munka is jobban ment. :)

 Második szünetben leálltam a diák kollégával beszélgetni. Kiderült, hogy a volt töri tanárom tanítja őt is. Utána meg már annyi mindent hordtunk össze, hogy nem is emlékszem rá.

 Szünet után úgy becsigultam, hogy 6-ig még rendezgetni se rendezgettem semmit. Majd jött a műszakvezető, aki a nevemen szólított!!!, hogy menjek és csináljam meg a csokikat is. Örömmel!!!

 Végül hála az égnek gyorsan eljött a fél 7, és mehettem végre haza!!! Utána meg fél 5-kor sikerült kikelni az ágyból nagynehezen.

 Este séta azzal a személlyel, aki este is meglátogatott. De hogy mi hogyan nyomtuk le azt a 4 órát nem tudom, de nagyon élveztem!!! Szegény anyuék 11-ig vártak rám, pedig azt hitték, hogy olyan 9-re otthon leszek!!! De legalább a sün nem jött be az udvarba!!! XD

Szólj hozzá!

Címkék: munka hétvége vasárnap séta szombat

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr291143708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása