2009.05.28.
14:02

Írta: Csakazértis

A hét idáig

 Azt kell, hogy mondjam jó volt.

 A hétfőt már írtam.

 Kedden orosz, nagyon jó volt. Pont egyszerre értem be a magyar tanárnővel, akihez járok. Ott poénkodott nekem, hogy mintha megbeszéltük volna, mikor érkezik a másik. Utána jött másfél óra orosz, amit nagyon élveztem. Szegény mit össze mosolygott, mikor szenvedtem egy szóval, mert nem tudtam rendesen kiejteni, és addig próbálkoztam, még össze nem jött...

 Utána még összefutottam ofővel is a suli előtt. Elmentem a Centerbe postára, de előtte tettem még egy kis kitérőt az üzletek felé is, mert ugye valami jó kis ruha kéne bankettre...

 Megtaláltam álmaim cipőjét, meg egy nagyon csinos szoknyát is. Már csak inget kéne néznem. Na íme, erről van szó:

 

 

 

 

 

 

 

 Az este is nagyon jó volt, szegény anyuék már megint nem aludhattak nyugodtan. 11-re azért hazaestem...

 A szerda és a mai nap is egy dolog körül forog: a töri. Bele kell húzni. Aztán lazítás.

 Holnap már meló, Prydz-esen is, mert holnap Szegeden a Sing Sing-be játszik... Kár, hogy nem tudok menni, kell nekem 10-ig dolgozni... Na de ez van, majd a két S-re meg megyek.

Szólj hozzá!

Címkék: munka vásárlás nyelvtanulás orosz suli ruha szeged nyelv kedd iskola szerda hétfő csütörtök cipő eric prydz

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr531148902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása