2009.06.23.
22:00

Írta: Csakazértis

Tegnap óta

 Tegnap óta már a harmadik munkakörömet tölhetem be. Én lettem a csoportvezető!!! Hogy miért én? Jó kérdés... Na de nem is olyan nehéz a dolgom, mert annyit kell csinálnom, hogy ellenőrzöm az előző héten kik mikor dolgoztak. Meg aláírom a jelenléti íveket. A sajátomat lesz a legjobb!!! Bár a személyzeti igazgatónak nem lettem bemutatva, mert nem volt itthon (Cegléden meetinggelt), így csak a személyzeti osztályon kellett megdumálni a csajokkal a dolgokat. Gyorsan kioktatott a diákszövetkezetes srác, mit hogy csináljak, aztán azért az 5 perces melóért kaptam 3 órás fizetést. Jól megy...

 De ez arra is jó volt, hogy megtudjam ki helyett járok állandóan helyettesíteni... Már nem először...

Szólj hozzá!

Címkék: munka hétfő

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr521204366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása