2009.06.23.
22:18

Írta: Csakazértis

Vegyél táskát...

 Miután kiválasztottam a kirakót, csak úgy véletlen megláttam egy cuki bolerót a ruházatin, és addig könyörgött nekem, míg fel nem próbáltam. Ezt lett a veszte...

 Az próbafülkéhez a táskákon keresztül vezetett az út. Egy táskamániás nőnek nem kellett több... Ruha arrébb pakolva, nézzük a táskákat.

 El se akartam hinni, hogy 70%-os kedvezmény volt rajtuk!!! Találtam egy grafitszürke óriást, amibe még a puzzle doboz is belefért (kipróbáltam XD). Szóval pont jó lesz szeptemberre, úgyis akartam egy újat az egyetemre. Na ez megvolt.

 Mikor beálltam kifizetni egy ismerős archoz álltam be. Na ő nem ismert meg, mert eddig mindig fehér felsőbe látott, most meg fekete széldzsekiben szenvedtem (kint meg nagyon hideg volt). Egyből lemagáz - ez nem esett túl jól -, aztán se szó, se beszéd szinte ráveti magát a táskámra. Egyből megeredt a nyelve, és gyors elmondta, hogy mérleg, táska- és cipőmániás. Nem kellett több, én is elmondtam, hogy mérleg vagyok, cipő-és táskamániás... Aztán megkérdezte, hogy mikor születtem, kiderült nap híján 16 év év van köztünk... Csúcs, mikre képes egy táska. Aztán gyors megnézte, hány zsebe van - van annyi, hogy csak győzzem megpakolni... menni fog XD

 A végén majdnem otthagytam a cuccaim felét, mert azokat nem nyomta át, mert a táskát nézegette. De a végén legalább szólt. Szerintem amúgy ő is vett egyet magának... Főleg miután meglátta az árát!!! Az eredeti áron vehettem volna 3-at is!!!

 Holnap lefotózom, és felrakom. Vagy csütörtökön. De muszály...

Szólj hozzá!

Címkék: táska hétfő

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr251204408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása