2009.09.05.
23:55

Írta: Csakazértis

Ez a hét...

 Wow...

 Hétfőn szegedi lettem. Na jó, nem túl sokáig, de akkor is.

 Miután még hétfő reggel elmentem elintézni a papírmunkákat utoljára, gyors visszafeküdtem még egy kicsit aludni a kis hálótársam mellé. Aztán sajna muszály volt felkelni. :'(

 Nagy nehezen átdöcögtem Szegedre, majd gyorsan felpattantam a buszra, és szépen leutaztam a második lakhelyem felé. Miután felcsörtettem a másodikra, azért bekopogtam, hátha ajtóközelben van a lakótársam. Addig csak msn-en beszélgettünk, ez volt az első, hogy élőben láttuk egymást.

 Ledobáltam a cuccaimat, majd következhetett a takarítás és a pakolás. Később elmentünk várost nézni, majd haza, és folytatódott a végtelennek tűnő rendrakás. Este nem aludtam valami jót, főleg, hogy nem szoktam hozzá akkora zajhoz, mint ami a Római körúton zajlik éjszakánként. Ráadásul még a nyakamat is elfeküdtem. :S

 Másnap miután vásároltunk magunknak enni, ismét takarítottunk egy sort, majd elmentünk délután a városba, meg az egyetemre is. Később bementünk egy netpontba, ott csevelyegtem egy órát öcsémmel, majd TESCO, végül haza.

 Szerdán elmentünk beiratkozni. Azt hogy ott mit mondtak el, már nem nagyon emlékszem, egyrészt, mert iszonyatos fejfájás gyötört egész nap. Utána még elugortam diákot intézni, ahol találkoztam egy volt osztálytársammal, aki segített egy kicsit - amiért persze hálás vagyok :). Délután még egyszer vissza, majd megint netezés, végül go home tök kábán, azt se tudtam ki vagyok :S

 Csütörtökön pedig - miután megjártam újra a diákigénylés menetét - elindultam haza. Vagyis majdnem. A vonatról szálltam le, mert az én Kedvesem meg akart lepni, hogy hazavisz. Én meg őt, hogy hamarabbi vonattal megyek XD De még időben leszálltam a vonatról XD

 Végül csak hazajutottam... A hétvége is jól telt, csak kár, hogy ilyen rövid volt...

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem szeged kedd szerda hétfő csütörtök beiratkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr321362867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása