2009.09.17.
22:32

Írta: Csakazértis

Szerda

 A legjobb nap. Lényegében van egy tesim, egy mentálfitness, és egy Könyvtár- és informatikai alapismeretek.

 Korábban nem nagyon hallottam a mentálfitness-ről. Lényegében ezért is örültem, mikor megláttam, hogy van még rá szabad hely. A tesi felvételem se volt könnyebb, mert lényegében vagy 5-öt vettem fel és adtam le, mire eljutottam idáig. Na de ezt nekem találták ki. Az óra felépítése se rossz: először nyújtunk, aminek az a lényege, hogy felszabaduljunk, hogy az utána következő gyakorlatokat sokkal könnyebben hajtsuk végre. Utána következik ez relaxálás, ami arra jó, hogy teljes ellazulás vegye kezdetét rajtunk. Nem egyszerű, bár a tanárnő szerint hamar el fogjuk sajátítani, utána meg nem tud minket felvakarni a földről, olyan messze leszünk... A végén pedig olyan feladatok lesznek, amit mindenki maga él meg, ezt nem lehet visszaadni, elmesélni. Rájövünk dolgokra, amikre amúgy nem valószínű, hogy gondolnánk.

 A könyvtár-és informatikai alapismereteket nem egy okatató tartja, hanem az egyes témákban leginkább járatos oktató. Az eheti óra egész jónak volt mondható, bár ez nem a téma különlegességének tudható be, inkább annak, hogy az előadó jófej volt, és 55 perc után szélnek eresztett minket.

 Szóval összefoglalva a szerda a hét egyik legjobb napja. A másik pedig a csütörtök, hiszen ezen a napon lehet hazamenni!!!

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem szeged szerda tesi mentálfitness könyvtár és informatikai alapismeretek

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr671389585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása