2009.10.02.
21:34

Írta: Csakazértis

Hétfő

 Megint csak mostanra jutottam úgy netközelbe, hogy leírjam fantasztikus hetem történéseit.

 Mivel a hét a hétfővel kezdődik (általában), ezért én is azzal kezdem.

 Az anyagi és eljárásjog most is jó volt, bár néha belezavarodtam, hogy most miről is beszélünk. Szerencsére nagyon jól magyaráz az oktató, így mindent meg lehet érteni nála. Ha meg nem, bátran meg lehet tőle kérdezni, tuti, hogy még inkább körbemagyarázza a dolgot, hogy meglásd benne a főbb gondolatokat.

 Irodalomtudományon megtartották a proszemináriumot, ami a világ legunalmasabb órájává alakult át néhány perc után. Egyrészt, fogalmam sincs, miért beszélt egy dologról negyed óráig a nő - kezdjük ott, miért pont ő tartotta??? nem is ő az oktatónk!!! - másrészt semmi újat nem tudtam meg, miért ülök az egyetem padjai között. Mert hogy erről szólt a proszeminárium.

 Nyelvtudomány. Na ez az az óra, amire nem lehet kómásan beülni jegyzetelni. Inkább maradjon kint az ember, mert csak elalszik rajta... Ami tény, az tény, néha fogalmam sincs miről is van szó, hiába koncentrálok. Az oktató belekezd ebbe, aztán rájön valamire, elkezd egy új gondolatot, majd egy újabbat, és az elsőt el is felejti közben, ami pedig a lényeg lenne. Végül fogalma sincs, miről beszélt az eltelt 10 percben... Az utolsó 5 perc teljesen kimaradt az életemből, sikerült annyira elbambulnom, hogy nem tudom, mit mondott el... Szerintem ő se...

 Orosz. Az első témazáró. Nem volt nehéz. Ahhoz képest másra számítottam. Olyan téren, hogy többre lesz kíváncsi. Remélem az elmúlt 3 dolgozatom jól sikerült. Tényleg jól meg akarom tanulni a nyelvet, és ha nem készülök mindig, akkor hézagok keletkezhetnek, amiket később már nehéz lesz betömni... Utána haladtunk, mint az őrültek.

 Végül a nap megkoronázásaként jöhetett az ukrán, ahol már belekotnyeleskedtünk a nyelv nehézségeibe. Mert ugye, oroszosokhoz méltóan, mi mindent oroszosan akarunk mondani először... :P

Szólj hozzá!

Címkék: nyelvtanulás orosz nyelv hétfő ukrán nyelvtudomány irodalomtudomány kmaésej

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr751423889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása