2009.10.29.
22:46

Írta: Csakazértis

A múlthét II.

 Csütörtök. De inkább még a szerda este. Egy csúnya nézeteltérés miatt nem sikerült túl sokat aludnom szerdáról csütörtökre, aminek én voltam az okozója. Mert már miért is ne... Sajna, mostanság semmi se úgy jön össze, ahogy én szeretném...

 Csütörtökön végre elköltöztem!!! Kicsit elszámítottam magam, mert nem gondoltam bele, hogy az íróasztalom akkora nagy állat, hogy egyszeri fordulóra nem tudjuk átvinni a többi cuccal. Időben jól álltunk, csak egy béna autós szegte kedvünket, aki hátulról megtolta egy kicsit szegény Sunny-kát :( Aztán persze a volt ügyintéző fazon még engem tolt le, mert 5 perccel később értünk vissza az albérletbe, mint ahogy én kértem, hogy jöjjön. Ha nem lett volna az incidens, akkor még én vártam volna rá! Nem baj, neki akkor is panaszkodni kellett. Legszívesebben beszóltam volna neki, de nem tettem.

 Csütörtök este óta pedig kitört a szünet. Sajnos, mindjárt vége is lesz. Pedig olyan jól sikerült a múlt hét vége...

Szólj hozzá!

Címkék: költözés baleset csütörtök

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr471485382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása