2009.10.29.
22:41

Írta: Csakazértis

A múlthét

 Nem tudom. Olyan gyorsan telik az idő. Nem értem.

 Na jól van, elég a siránkozásból, tekintsük át az elmúlt hét eseményeit. Ennek örömére inkább a múlt vasárnap estémmel kezdem.

 Miután sikeresen kiutaztam magam Szegedre jövet, és szokás szerint vártam vagy 20 percet a buszra nagy nehezen megérkeztem az albérletbe. Még a régibe. Először nem esett le, hogy mi hiányzik. Aztán rájöttem. De már nem is hiányzott annyira. Szóval egyedül voltam a szobában hétfő délutánig.

 Ennek nagy örömére szét is vertem a fél szobát, mert ugye költözéssel együtt jár a pakolás, és szerdára már csináltam magamnak egy kis programot egy laza könyvtárlátogatás és fénymásolgatás szerepében, így nekiültem szétválogatni a dolgaimat, hogy mit viszek haza, és mi megy át a másik albérletbe. Ezzel mondjuk 10-ig el is szórakoztam.

 A hétfő nem is indulhatott volna jobban, mint egy kellemes ébresztő telefonhívással. Az egész napom jobb lett tőle! Aztán jött a szokásos óralátogatás, ami annyiban tört meg, hogy nem volt orosz. Így hamarabb visszaértem a lakásba, majd őrült nagy főzőcskézésbe kezdem. Miután telekajáltam magam, leültem tanulni, majd go vissza ukránra, és végül megint haza, hulla fáradtan. Este még egy kis pakolgatás, majd pihi.

 A keddi nap annyiban volt jó, hogy elmaradt egy óra, így gyors szétfénymásoltunk néhány jegyzetet, hogy legyen miből készülgetni. Aztán orosz doga, és egy izgalmas bár egyben szellemileg fárasztó (olyan téren, hogy zavart a fényviszony, és néha már nem bírtam figyelni az amúgy tényleg érdekes előadásra) társadalomismeret. Végül ukrán is volt, ahol kaptunk egy rakás házit, hogy legyen mivel szórakoznunk szünetben.

 Szerda. Azon kívül hogy pakolgattam és főztem, kishíján még összevesztem a mostmár volt lakótársammal. Szegénykém, kicsit bunkó. Sajnos, csak ő nem veszi észre... Szóval voltam még könyvtárban is, de a legjobb az volt a napban, hogy miután fél órát ültünk tesire várva a teremben, kiderült, hogy a tanár nincs sehol... Így elég hamar sikerült visszamenni az albiba. Voltam még Tescozni is, bár nem jártam sikerrel, mert nem kaptam füzetet. Egy normális spirál nem volt abban az üzletben! Helyette már megint vettem két könyvet... De erről később.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: költözés orosz szeged vasárnap kedd szerda hétfő ukrán könyvtár pakolás társadalomismeret

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1001485371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása