2009.11.06.
20:35

Írta: Csakazértis

A hét

 A hetem mondhatjuk ugyanúgy telt mint az összes eddigi. Semmi különös nem volt benne.

 A hétfő szokás szerint zajlott le: reggel anyagi és eljárásjog - ismét érdekes volt az előadás; irodalomtudomány, nyelvtudomány, orosz és ukrán. Ukránon a már harmadik tanár tanított minket... De nagyon jó fej volt, tényleg érthetően magyarázta a dolgokat. Másrészt ő volt az első idáig, aki összefoglalóan próbált minket oktatni. Eddig mindenfélét tanultunk, de semmi rendszerét nem láttam az egésznek. Ez így tényleg jó volt!

 Kedden szintén nem volt semmi érdekes. Hála az égnek gyorsan eltelt a nap, és mehettem haza az albiba.

 Szerdán mentálon kicsit megkínoztuk egymást, mert páros nyújtás volt. Nagyon jól esett. Az viszont, hogy a nehéz táskámmal rohannom kellett az állomásra, majd Csabán az állomásról hazasétálni, végül még este fát pakolni már kevésbé töltött el kellemes érzéssel. Csütörtök reggel meg kelhettem fájó háttal...

 Tegnap voltam éjszaka árut tölteni. Nem volt nagy kedvem hozzá, de a végén már örültem, hogy mehetek haza. Nem is éreztem túl jól magam egész nap, az éjszaka csak rátett egy lapáttal. Ma délutánra viszont jobban voltam már. Reggel elmentem Babócához aludni, mert se ő, se én nem aludt az éjszaka. Szóval ránk fért az alvás... Délután 4-ig...

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka nyelvtanulás orosz nyelv kedd szerda hétfő csütörtök ukrán nyelvtudomány irodalomtudomány kmaésej mentálfitness

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr81505594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása