2009.11.22.
13:00

Írta: Csakazértis

Junior Eurovision Song Contest 2009

 Már hallottam róla korábban, de egyszer se láttam még élőben. Most is kihagytam volna, ha a programom nem törlődött volna :'( Na mindegy, szóval, mivel nem tudtam magammal mit kezdeni, így vad kapcsolgatásba kezdtem a tévé távirányítóján valami értelmes műsort keresve. Aztán ahogy a román adóhoz értem, akkor láttam, hogy jé a kicsiknek van a dalversenye. Megnéztem a produkciókat, de a végeredményt már nem vártam meg, mert inkább leültem tanulni...

 A versenyt Kijevben tartották meg.

 Szóval a versenyt a holland induló Ralf Mackenbach nyerte meg 121 ponttal a 13 döntős közül. 1995. október 4-én született a srác, és a Click Clack című saját szerzeményével bizonyult a legjobbnak.

Szólj hozzá!

Címkék: zene video music eurovíós dalverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr851543586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása